| Redakcia Nitrianský spevák Tomáš Rosina prežíva úspešné obdobie




 
Publikoval/a: Št, Jan 3rd, 2013
 

Nitrianský spevák Tomáš Rosina prežíva úspešné obdobie

tomas-rosinaLen pred niekoľkými mesiacmi umiestnil na portál Youtube verziu skladby Posledná , a bez akejkoľvek reklamy či propagácie si jeho počin pozrelo už viac ako 3000 ľudí. ”S hudbou som začínal ako mladý neskúsený chalan , svoje znalosti v hudbe som spozoroval až pri písaní a nahrávaní skladby, tu som sa spoznal s niekoľkými mladými nádejnými ľuďmi a o pár mesiacov sa moja nová skladtomasrosina2ba Posledná Dostala do Českého rádia a bojuje na 7 priečke Hudobných Noviniek Tomáš sa rozhodol vydať na sólovú dráhu. Úspech svojho debutu Posledná však nečakal. “Číslo 3000 nie je nijak ohromujúce, no som úplne neznámy spevák bez akejkoľvek reklamy a známostí. Je to pre mňa veľmi dôležitý ukazovateľ, pretože som potreboval vedieť, či som schopný zaujať ľudí a získať si ich svojou hudbou,” vysvetlil Tomáš . Do budúcna by sa mladý spevák chcel zamerať najmä na tvrdú prácu. ”Mojou ambíciou je živiť sa hudbou a robiť radosť sebe a iným. Bol by som rád, keby sa mi podarilo nájsť hudobníkov, ktorí by so mnou spolupracovali na ďalších nahrávkach.

Autor: Jakub Firus

 

Novinky

Spevák Tomáš Rosina-Útok na jeho kanál na YOUTOBE

Spevák Tomáš Rosina-Útok na jeho kanál na YOUTOBE 16. január 2014 21:46, Prečítané 1 475x, kruidn, Nezaradené Spevák Tomáš Rosina   Mladý spevák pred pár dnami  prišiel vinnou neznámeho neprajníka o svoje konto na obľúbenom videoportályYOUTUBE kde vešal svoje...
Celý článok

Spevák Tomáš Rosina nahrával v Čechách

Spevák Tomáš Rosina nahrával v Čechách Tomáš plánuje vydať nové CD. Album s názvom Posledná nádej by mohol byť na svete najskôr v marci 2013. Ku skladbe Posledná spevák nakrúti aj videoklip. NITRA. Nedávno sme v našich novinách písali o mladom nitrianskom spevákovi Tomášovi...
Celý článok

Štítky

Neboli nájdené žiadne štítky.