Spevák Tomáš Rosina nahrával v Čechách

Spevák Tomáš Rosina nahrával v Čechách

Tomáš plánuje vydať nové CD. Album s názvom Posledná nádej by mohol byť na svete najskôr v marci 2013. Ku skladbe Posledná spevák nakrúti aj videoklip.

NITRA. Nedávno sme v našich novinách písali o mladom nitrianskom spevákovi Tomášovi Rosinovi. Nahral a naspieval dve skladby Odpustené a Posledná, ktoré sa dočkali celkom priaznivej poslucháčskej odozvy. Do oboch piesní dal spevák svoje sklamanie a trápenie z rozchodov. Nostalgické skladby sú poznačené smútkom, zranenými citmi, snívaním o šťastnej minulosti.

Smútok má za sebou

Smutné obdobie má už spevák za sebou. Práve naopak, prežíva krásne a úspešné dni, lebo sa teší z toho, že svojich nových fanúšikov má už aj u našich západných susedov. Na hudobných portáloch sa uchytila najmä skladba Posledná.

„Začal som odznova, začínam skladať a spievať novým štýlom. Všetko bude nové - hudba ale aj ja,“ vytešuje sa Tomáš. „Nedávno som skončil nahrávanie v štúdiu v Českej Třebovej. V Čechách sa mi hudobne začalo pomerne dariť. Všetko ide tým správnym smerom, dúfam, že mi to takto vydrží čo najdlhšie.“

Natočia aj videoklip

Tomáš plánuje vydať nové CD, na ktorom by boli štyri skladby, medzi nimi aj spomínané pesničky Posledná a Odpustené. Album s názvom Posledná nádej by mohol byť na svete najskôr v marci 2013. Ku skladbe Posledná spevák nakrúti aj videoklip.

„Hudba je môj život. Baví ma skladať piesne, vkladať do nich svoje pocity, všetko, čo prežívam. Veľmi ma teší, že sa mi na internete ozývajú ľudia, ktorým sa moje skladby páčia a niečo im dali. Je dobré vedieť, že keď sa po namáhavom dni vraciam z práce domov, nie som sám, že mám okolo seba ľudí, ktorí ma podporujú a fandia mi, za čo im zo srdca ďakujem. Verím, že rovnako sa im budú páčiť aj moje nové pesničky.“

S Tomášom je spokojný aj jeho manažér Jakub Firus. Pochválil ho ako talentovaného autora s množstvo dobrých nápadov a správnou dávkou fantázie. Verí, že do hudobných rebríčkov poslucháčskej obľúbenosti sa časom dostanú aj ďalšie Tomášove skladby.

Spoluprácu s manažérom si pochvaľuje aj spevák. Verí, že aj s jeho pomocou sa mu podarí získavať nových a nových fanúšikov.



Čítajte viac:https://nitra.sme.sk/c/6606337/spevak-tomas-rosina-nahraval-v-cechach.html#ixzz3GOtn9nut

Novinky

Spevák Tomáš Rosina-Útok na jeho kanál na YOUTOBE

Spevák Tomáš Rosina-Útok na jeho kanál na YOUTOBE 16. január 2014 21:46, Prečítané 1 475x, kruidn, Nezaradené Spevák Tomáš Rosina   Mladý spevák pred pár dnami  prišiel vinnou neznámeho neprajníka o svoje konto na obľúbenom videoportályYOUTUBE kde vešal svoje...
Celý článok

Spevák Tomáš Rosina nahrával v Čechách

Spevák Tomáš Rosina nahrával v Čechách Tomáš plánuje vydať nové CD. Album s názvom Posledná nádej by mohol byť na svete najskôr v marci 2013. Ku skladbe Posledná spevák nakrúti aj videoklip. NITRA. Nedávno sme v našich novinách písali o mladom nitrianskom spevákovi Tomášovi...
Celý článok

Štítky

Neboli nájdené žiadne štítky.