Nitriansky spevák Tomáš Rosina: Stane sa najnovším slovenským YouTube objavom?

Nitriansky spevák Tomáš Rosina: Stane sa najnovším slovenským YouTube objavom?

V meste pod Zoborom sa rodí nová hviezda internetu. Mladý spevák, ktorý spieva o svojich ľúbostných zážitkoch a trápeniach, postupne získava na popularite v internetovej komunite.

 Rastislav Búgel

Nitran Tomáš Rosina sa rozhodol robiť to, čo má rád. Miluje spev. Do svojich skladieb vnáša vlastné pocity a skúsenosti. Jedná sa prevažne o sklamania v láske. Len pred niekoľkými mesiacmi umiestnil na internetový portál YouTube svoj prvý počin. Skladba Posledná sa bez akejkoľvek propagácie stala pomerne obľúbenou.

Skladbu videlo 3000 ľudí

“Číslo 3000 nie je nijak ohromujúce, no som úplne neznámy spevák bez akejkoľvek reklamy a známostí. Je to pre mňa veľmi dôležitý ukazovateľ, pretože som potreboval vedieť, či som schopný zaujať ľudí a získať si ich svojou hudbou,” vysvetlil Tomáš.

Poslednú hrávajú rádiá

„S hudbou som začínal ako mladý neskúsený chalan, svoje znalosti v hudbe som spozoroval až pri písani a nahrávaní skladby, tu som sa spoznal s niekoľkými mladými nádejnými ľuďmi a o pár mesiacov sa moja nová skladba Posledná Dostala do Českého rádia a bojuje na 7. priečke Hudobných Noviniek,“ prezrádza spevák Tomáš Rosina.

V hudbe vidí svoju budúcnosť

Veľkým cieľom mladého speváka je hudobná kariéra. Uživiť sa najmä hudbou by chcel aj keď vie, že je to dnes veľmi ťažké. „Bol by som rád, keby sa mi podarilo nájsť hudobníkov, ktorí by so mnou spolupracovali na ďalších nahrávkach a najmä vystúpeniach. Nemám rád ľudí, ktorí hovoria, že sa niečo nedá – všetko ide, len treba chcieť,” uzatvára Tomáš.

Novinky

Spevák Tomáš Rosina-Útok na jeho kanál na YOUTOBE

Spevák Tomáš Rosina-Útok na jeho kanál na YOUTOBE 16. január 2014 21:46, Prečítané 1 475x, kruidn, Nezaradené Spevák Tomáš Rosina   Mladý spevák pred pár dnami  prišiel vinnou neznámeho neprajníka o svoje konto na obľúbenom videoportályYOUTUBE kde vešal svoje...
Celý článok

Spevák Tomáš Rosina nahrával v Čechách

Spevák Tomáš Rosina nahrával v Čechách Tomáš plánuje vydať nové CD. Album s názvom Posledná nádej by mohol byť na svete najskôr v marci 2013. Ku skladbe Posledná spevák nakrúti aj videoklip. NITRA. Nedávno sme v našich novinách písali o mladom nitrianskom spevákovi Tomášovi...
Celý článok

Štítky

Neboli nájdené žiadne štítky.